Eigen technische dienst

Een deel van ons succes hebben we te danken aan onze eigen technische dienst. Deze is altijd aanwezig tijdens de openingstijden, zodat u nooit lang hoeft te wachten op uw reparatie. Hierdoor zijn we vaak sneller dan andere computerwinkels. In bijna 100% van de reparatiegevallen wordt u nog dezelfde of de volgende werkdag door ons gebeld met het bericht dat het product klaar staat! Natuurlijk zijn er uitzonderingen, bijvoorbeeld als een laptop ter reparatie naar de fabrikant moet worden gestuurd of bij overmacht. Hierover lichten we u dan natuurlijk gelijk in. U hoeft geen afspraak te maken voor u uw computer komt brengen.

Auto

Computer langzaam of last van Spyware en reclame en wilt u weten wat u zelf kunt doen? Neem eens een kijkje bij het onderdeel Ondersteuning voor handige tips en de nieuwste spyware verdediging.

 

Tevredenheid

Wij weten hoe belangrijk een computer tegenwoordig is in huis en daarom zijn wij pas tevreden als u dat ook bent! De assemblage, tests en reparaties worden met alle zorg voor uw systeem uitgevoerd. Wij gaan daarbij zeer verantwoordelijk en vertrouwelijk om met uw computer en de gegevens die erop staan. Doordat elke medewerker van de technische dienst meerdere computers op zijn werkplek kan aansluiten, kan hij meerdere computers tegelijkertijd onderzoeken/herstellen. Hierdoor wordt de gemiddelde reparatietijd nog korter!

 

Tablet, smartphone en laptopreparatie

Ook laptops, tablets en telefoons kunnen door onze technische dienst worden gerepareerd. Een barst in het scherm, opstartproblemen of heeft het apparaat fysieke schade? Laat het ons weten en wij helpen u bij het vinden van de beste oplossing.

 

Reparatieadvies

De technische dienst voert reparaties uit aan defecte systemen en onderdelen of breidt uw systeem uit met bijvoorbeeld extra geheugen of een harde schijf. Onze verkoopadviseurs kunnen u alles vertellen over de mogelijkheden. Twijfelt u over het functioneren van uw systeem? Bied het systeem dan aan ter reparatie en wij zoeken voor u uit wat er aan de hand is. Heeft u een verzekeringskwestie? Wij kunnen tegen een scherp tarief een schaderapport voor de verzekering voor u maken. Dit alles normaal gesproken binnen 1 dag.

Procedure

Als u uw systeem aanbied ter reparatie wordt altijd een duidelijke klachtomschrijving gemaakt. Het is belangrijk dat u alle relevante informatie verzamelt. Wanneer treedt de klacht op, eventuele foutmeldingen die verschijnen, maar natuurlijk hebben we ook uw Windows-wachtwoord nodig als u dat heeft ingesteld. Nadat de klacht in het systeem staat, kan de medewerker vaak al een schatting geven van de kosten en wordt er een maximaal tarief met u afgesproken. Op deze manier komt u nooit voor verrassingen te staan als u de computer weer op komt halen en betaalt u nooit meer dan nodig is, in tegenstelling tot bij bedrijven die vooraf al een vast bedrag met u afspreken.

Breng altijd het volgende mee:

  • Eventuele wachtwoorden van Windows.
  • Als we voor u internet moeten instellen, breng dan de gegevens van uw internetprovider mee. Als we voor u een backup moeten maken, omschrijf dan duidelijk welke bestanden belangrijk zijn en waar ze op de computer staan.
  • De aankoopbon van het product, als er nog garantie op zit.
  • Bij laptops, routers, schermen, printers en overige randapparatuur: de stroomadapter.
  • Als u problemen heeft met uw computer, dan hoeft u geen toetsenbord en/of muis mee te brengen, tenzij u denkt dat het probleem daar in zit.

Garantie en verzekeren

Problemen zoals gebroken onderdelen/schade door ondeugdelijk gebruik, vocht- of waterschade en blikseminslag kunnen natuurlijk niet onder garantie gerepareerd worden. Wel kunt u na controle door ons een erkend schaderapport laten opstellen voor uw verzekeraar. Voor zo’n schaderapport voeren wij een gedegen onderzoek uit en vragen wij een vast tarief. Let wel: de verzekeraar bepaalt uiteindelijk wat zij vergoeden.

 

Aan huis

Onze technische dienst heeft ook de mogelijkheid om voor een vast tarief bij bepaalde problemen naar u toe te komen. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn bij problemen met het internet die niet in onze werkplaats opgelost kunnen worden. Neem contact met ons op om te vragen of uw probleem aan huis is op te lossen. Houd er alstublieft wel rekening mee dat uw internetprovider de eindverantwoordelijke is voor uw internetverbinding. Controleer dus altijd eerst of er niet bijvoorbeeld een storing is. Kijk ook bij het onderdeel Ondersteuning om te zien wat u zelf kunt doen tegen de meest voorkomende (internet)problemen.